loading...
بازی pc دانلود بازی های کامپیوتری (*.*)
mohammad reza بازدید : 87 1393/02/25 نظرات (0)

 عنوان یک بازی سرگرم کننده و کم حجم در ژانر بازی های پازل می باشد . در این بازی می بایست به موجودی عجیب و غریب گرسنه برای یافتن غذا کمک نمایید . ۵ دنیای مختلف را کاوش نمایید و از موجودات عجیب و دوست داشتنی دیدن نمایید که همه ی آن ها توسط دست طراحی شده اند . پازل هایی که ذهن شما را مشغول خواهند کرد حل نمایید تا بهترین امتیاز را کسب نمایید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 99 1393/02/25 نظرات (0)

Save The Prince – جادویی شیطانی باعث طلسم قلعه پادشاهی شده است که تمام افراد آن را به سنگ تبدیل کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر شده است . شما در نقش معشوق شاهزاده بازی خواهید کرد که به کمک یک کوتوله سعی دارد تا این طلسم را از روی پرنس بردارد و او را نجات دهد . آیا می توانید پرنس را نجات دهید ؟ برای پاسخ به این سوال می بایست مراحل مختلف این بازی را به درستی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 108 1393/02/25 نظرات (0)

بازی Spate یک بازی تقریباً مفهومی و ماورای طبیعی است. داستان بازی در دنیایی دیگر به نام xZone که به دنیای ممنوعه معروف است انجام می پذیرد. داستان بازی در رابطه با یک کارآگاه به نام Bluth می باشد. شما در نقش این کارآگاه هستید. Bluth یک کارآگاه خصوصی و زبردست است که مأموریتی خطرناک به او واگذار می شود. کارآگاه Bluth برای ردیابی یک قاچاقچی استخدام می شود… پس از چند وقت جستجو متوجه می شود که این تاجر قاچاقچی به دنیای SteamPunk و منطقه ی ممنوعه ی xZone پا گذاشته است. حالا شما نیز باید به این دنیای شوم پا گذاشته و مجرم را تعقیب کنید. در طول مسیر این کاراگاه با تحقیقات خطرناکی رو به رو می شود و رازهایی نهفته را در می یابد. در طول مراحل با قتل هایی مشکوک و البته کمدی و خنده دار رو به رو می شوید. این اتفاقات عجیب حس کارآگاهی شما را بر می انگیزد و باعث می شود به دور و اطراف بیشتر توجه کنید. همچنین در بخش های مختلف بازی شاهد مکان هایی عجیب و غریب خواهید بود. برخی بخش ها نیاز به تمرکز و فکر دارد. چالش هایی جالب و سرگرم کننده در طول مسیر برای شما پیش خواهد آمد. خود شخصیت Bluth یک فرد ساده، لاغر و به نظر دست و پا چلفتی است. او برای اینکه از هوای آلوده ی منطقه ی xZone در امان باشد با یک ماسک شیمیایی وارد آنجا شده است. در منطقه ی xZone اتفاقات بدی افتاده است. یکی از این اتفاقات نشت شدید گازهای سمی و تشعشعات رادیو اکتیو است. این بازی نیز با کمک موتور بازی سازی Unity3D game engine ساخته شده است. این موتور بازی سازی، توانایی تولید بازی های گرافیکی و سه بعدی در کمترین حجم ممکن را دارا می باشد. معمولاً از این موتور برای تولید بازی های کم حجم و کوتاه استفاده می شود. اما بر خلاف ظاهر، گرافیک بازی به شدت بالاست و سیستم های قدرتمند توانایی اجرای این بازی را دارا می باشند. در طول مدت بازی، جزئیات و بخش های زیادی در حال حرکت هستند و گرافیک هیچ کدام پایین نیست. برای مثال بارش باران، علف ها و گیاهان، امواج دریا و نورهای فانوس های دریایی همگی تأثیر مستقیمی بر گرافیک بازی دارند.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

  

mohammad reza بازدید : 95 1393/02/25 نظرات (0)

یک بازی معمایی و ماجرایی با سبکی جدید است که توانسته نظر منتقدان و سایت های معتبر نقد و بررسی بازی های کامپیوتری را جلب کند ، بازی Year Walk در ابتدا برای سیستم عامل Ios و در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نمره بسیار عالی ۹/۱۰ را از دو سایت Eurogamer و Edge دریافت کرد ، نسخه فعلی بازی که برای ویندوز منتشر شده شامل نقشه ها و مکان های جدید ، پازل های جدید و بروز رسانی های گرافیکی میشود. داستان بازی:در روزگاران قدیم یک مردی بود که در پی کشف کردن راه هایی عجیب و غریب برای رفتن و نگاه کردن به آینده و روزگاران گذشته بود!شما باید برای رسیدن به هدف از جنگل های طولانی و تاریک با استفاده از راه کار های عجیب و غریب و قدرهای ماورای طبیعی خود که به صورت ابهاماتی در قرن ۱۹ به روایت سوئدی ها نقل شده استفاده کنید تا بتوانید به هدفی که می خواید (قدرت و گشتن در گذشته) برسید و از شر شیاطین خودتون خلاص کنید.راز ها و سر نخ های زیادی در این بازی معمایی و زیبا قرار داده شده همچنین گرافیک زیبای دوبعدی و صداگذاری عالی که به بهتر شده بازی کمک خواهد کرد.

                برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید 


mohammad reza بازدید : 121 1392/12/17 نظرات (0)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

برای دانلودبه ادامه ی مطلب بروید

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام .تمامی دانلود های شما در این سایت به صورت رایگان است . در این سایت من برای شما دوستان عزیزم بازی هایی با حجم کم و متوسط قرار داده ام تا لحظات خوبی را داشته باشید. من برای شما در لینک دوستان بازی های انلاین هم گذاشته ام . امید وارم که از این سایت راضی باشید و با دلی خوش از این سایت بیرون بروید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت از نظر شما دوستان عزیز چه طور است ؟ (*.*)
    چه نوع بازی هایی رو دوست دارید؟ (*.*)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 25,520