loading...
بازی pc دانلود بازی های کامپیوتری (*.*)
mohammad reza بازدید : 224 1394/11/03 نظرات (1)

اگه تو زندگیتون می خواهید پیشرفت کنید و انگیزه کافی برای این کار رو ندارید پس غمتون نباشه من برای حل ای موضوع در تلگرام کانالی برای شما عزیزان درست کردم که در ان سخنان بزرگان جهان چه اسلامی و چه دیگر بزرگان کشور های دیگر قرار داده ام شما با خواندن این مطالب می توانید انگیزه خود را قوی تر کنید و به هدفتان نزدیک تر شویم امید وارم از این کار کوچک من راضی باشید . 

 

<<<ایرانیان هر گاه پشتکار داشت اند شگفتی آفریده اند ( ارد بزرگ )>>>

 

شما می توانید مطالب گردآوری شده به دست خودم رو در کانال زیر دنبال کنید :

 

 

https://telegram.me/chatrebartar 

 

chatrebartar@

 

 آرزوی موفقیت برای همیات دارم  موفق باشید

mohammad reza بازدید : 126 1394/03/12 نظرات (0)

Hatred، بازی خشن و جنجال سازی که به عنوان دومین بازی تاریخ با درجه سنی فقط بزرگسال معرفی شده است. « از همه‌ی انسان‌ها متنفرم». کل داستان و محوریت اصلی بازی بر پایه‌ی این جمله است. شما در نقش شخصیتی سرخورده و طرد شده از جامعه قرار می‌گیرید که حالا باید انتقام خود را از همه‌ی دنیا بگیرید و همه‌ی مردم از هر قشر و هر شخصی را با گلوله‌ی تفنگ خود آشنا کنید. Hatred به خاطر خشونت بی حد و اندازه‌ای که دارد، جنجال‌های زیادی آفرید و به عنوان دومین بازی تاریخ که درجه‌ی سنی AO یا فقط بزرگسال را دریافت می‌کند، انتخاب شد. سابقا بازی Manhunt شرکت راک‌استار این درجه سنی را دریافت کرده بود و حتی این شرکت بازی خود را با مقداری سانسور به درجه‌ی M ( جوانان) بر روی کنسول ها منتشر کرد. اما سازندگان بازی Hatred به هیچ وجه حاضر به سانسور بازی خود نشده‌اند و قرار است فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنند. بازی‌هایی با درجه سنی فقط بزرگسال بر روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شوند. Hatred با استفاده از موتور گرافیکی آنریل ۴ در حال ساخت است و از گرافیک و فیزیک بسیار عالی برخوردار است. دوربین بازی حالت ایزومتریک دارد و در حالت اجرای حرکات تمام کننده، دوربین به شخصیت نزدیک می‌شود و نمایی سینمایی و جذابی را ایجاد می‌کند.

Hatred PC-RELOADED

 

Hatred pc cover دانلود بازی Hatred برای PC

 

mohammad reza بازدید : 86 1394/02/16 نظرات (0)

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

 Wolfenstein The Old Blood PC-CODEX

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

Wolfenstein The Old Blood pc cover small دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC

mohammad reza بازدید : 120 1394/02/14 نظرات (0)

ماه ها انتظار، تنش های زیاد و سکوت مطلق گذشته است. هنوز هم مساله حل نشده است و گروه تحقیقات اشعه ای هنوز دارای تقدیری ناشناخته می باشند. گروه تحقیقاتی CCP در نظر دارد تا یکی از متخصصین خود را برای شفافیت این موضوع اعزام کند، که کسی نیست جز شما! وقتی که شما بر روی کوه های یخی ایسلند فرود می آیید، هلیکوپتری مرموز از بالای سر شما می گذرد. CCPP نیروی کمکی نمی فرستد و سئوالی پیش می آید: آیا کس دیگری نیز از تحقیقات مهم تیم علمی شما مطلع است؟

 

Amaranthine Voyage The Obsidian Book Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Amaranthine Voyage The Obsidian Book Collectors Edition pc cover دانلود بازی Amaranthine Voyage The Obsidian Book برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

 

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.8 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0 

Hard Drive: 714

  

برای دانلود این بازی اینجا کلیک کنید 

mohammad reza بازدید : 97 1394/02/14 نظرات (0)

پس از موفقیت دو بازی محبوب Nevertales و Cadenza، این بار کمپانی MadHead Games با بازی The Lost Tidles پا به عرصه بازی های سبنک هیدن آبجکت گذاشته است. پدر و مادر شما حدود ۲۰سال پیش برای همیشه از بین شما رفته اند و دیگر آن ها را ندیده اید. اما امروز که شما می خواهید تا سالگرد ناپدیدی آن ها را زنده نگه دارید، دوباره کشتی گم شده به لنگرگاه باز می گردد! ورود کشتی به لنگرگاه خود مساله است ولی شما باید متوجه شوید که این همه سال چه بر سر پدر و مادرتان آمده است.

Rite of Passage The Lost Tides Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Rite of Passage The Lost Tides Collectors Edition pc cover دانلود بازی Rite of Passage The Lost Tides برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

 

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.8 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0

Hard Drive: 900 MB

 

 

برای دانلود این بازی اینجا کلیک کنید

mohammad reza بازدید : 146 1394/02/11 نظرات (0)

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

WWE 2K15 PC-RELOADED

|کرک فیکس WWE.2K15.Crackfix-RELOADED به پست اضافه شد|

|دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی به پست اضافه شد|

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

 

 

mohammad reza بازدید : 121 1394/02/11 نظرات (0)

عنوان Solarix یک بازی با محوریت ترس و وحشت به همراه مخفی کاری و ماجراجویی میباشد، شما در نقش شخصیت Walter که یک مهندس برق میباشد در دنیای بازی ظاهر میشوید، هدف او سردرآوردن از تمام اتفاقات و حل کردن مشکلات اطراف خود میباشد، پس از انتشار یک ویروس بسیار خطرناک او دست به هرکاری میزند تا در این شرایط زنده بماند و راه حلی برای خلاصی از این وضعیت نیز پیدا کند. در گیم پلی بازی بسیار از فاکتورهای نور و صدا برای بالابردن هیجان هرچه بیشتر بازی استفاده شده است، در بازی مخفی کاری و زیرکی گیمر بسیار میتواند به او در طی کردن مراحل بازی و وضعیت های دشوار کمک کند، در بازی مهمات بسیار کم یافت میشود و نباید انتظار یک بازی سراسر اکشن و تفنگی را داشته باشید، کم بودن مهمات در بازی به گیمر کمک میکند تا با هوشیاری هرچه بیشتر از مهمات خود در طی مراحل بازی استفاده کند و این موضوع را درک کند که همیشه حمله اولین گزینه برای پیروزی نیست! گفتنی است که بازی Solarix با موتور بازیسازی Unreal Engine ساخته شده است که به نظر بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشد.

Solarix PC-RELOADED

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

Solarix pc cover small دانلود بازی Solarix برای PC

mohammad reza بازدید : 210 1393/05/30 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل بازی های Crash کرش برای کامپیوتر برای همه شما کاربران محترم سایت قرار گرفت. بازی Crash یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب کنسول می باشد و اکثر کاربران آن را بازی نموده اند و با آن خاطرات فراوانی دارند. امروز ما مجموعه کامل بازی های Crash را برای نسخه های کامپیوتر برای شما فراهم کرده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد. در بازی های کرش حیوانات مختلفی وجود دارد و شما باید با انتخاب یکی از آنها با دیگر حیوانات به رقابت بپردازید ........ .

 برای دانلود به ادامه ی مطلب روید

 

mohammad reza بازدید : 124 1393/05/28 نظرات (0)

Victory At Sea شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


mohammad reza بازدید : 142 1393/05/28 نظرات (0)

Back to Bed یک بازی هنری در سبک پازل و سه بعدی است .بازی داستان فردی به اسم باب را نقل میکند ، فردی که از یک نوع بیماری در رابطه با خواب رنج میبرد ، او هنگامی که در زور در دفتر خود در حال انجام کار است به خواب عمیقی فرو میرود و در خواب شروع به راه رفتن میکند و به مناطق پر خظر در شهر های بزرگ میرود.خوشبختانه باب در ضمیر ناخودآگاه خود یک نگهبان به اسم Subob دارد که وقتی او به این حالت دچار میشود او را به سمت تخت خواب خود هدایت میکند. به هر صورت سوباب باید همیشه هوشیار باشد تا باب را در سفر های خود به مکان های خیالی نقاشی مانند که از ذهن او و واقعیت ساخته شده هداست و راهنمایی کند.نتیجه این کار تصور یک جهان رویایی و هنری است که به طور کلی با واقعیت متفاوت است به طوری که خیلی چیزهایی که در واقعیت بی خطر و غیر مهم به نظر میرسند خطرناک و مهم خواهند شد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


mohammad reza بازدید : 125 1393/04/14 نظرات (0)

Northern Tale 4 – نسخه ی چهارم از سری بازی های مدیریتی حکایت های شمال است . پادشاهی Ragnar دوباره در خطر افتاده است! گروهی عظیم از جادوگران ، شوالیه های سیاه و غول ها در پی حمله به مقر پادشاهی هستند. Ragnar دوست های خود را صدا می زند تا یک بار برای همیشه به این درگیریها پایان دهند . وظیفه ی شما در این بازی مدیریت صحیح منابع ، پروزش سربازها ، تامین آذوقه و سایر موارد مورد نیاز برای دفاع و حمله در برابر دشمنان است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 165 1393/04/14 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 233 1393/04/10 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 126 1393/04/03 نظرات (0)

Freedom Fall عنوان جنجالی یکی از جذاب ترین بازی های سبک down-scrolling می باشد که به تازگی توسط Stirfire Studios به بازار عرضه گردیده است. در این بازی ضد قهرمان داستان یک ملکه گسیخته و تند خو است که به روش های گوناگونی سعی در نابود کردن شما به وسیله تعبیه دام های گوناگون و مامور ساختن هیولاهای دهشتناک دارد.آنچه در وضعیت کنونی آشکارا رخ نموده ، همانا عنوان این بازی یعنی مرگ آزادی است.ملکه از هیچ عملی در راستای متشنج کردن اوضاع فروگذار نمی کند.در جهت پایین کشیدن او از جایگاه قدرت راه پر فراز و نشیبی پیش روی دارید که بقا در موقعیت های بسیار خطرناک و حتی جنگیدن با اژدها تجربه های جالبی را در این بازی به همراه خواهد داشت.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 137 1393/03/29 نظرات (0)

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition عنوان یک بازی شی مخفی جدید می باشد . Rafael Ramirez در کتابخانه ی خانه ی خود مرده پیدا می شود ، به نظر مرگ او طبیعی باشد ، ولی نشانه هایی از حملات بیماری پارانویا (روان گیسختگی) دیده شده است . او قبل از مرگ گفته است که یک نامه به دستش رسیده است که در مورد انتقام و قصاص الهی حرف زده است . این حرف می تواند دلیلی بر تضمین حملات جنونی پارانویای او باشد . ولی چه کسی باعث این امر شده است ؟ با دستیار خود Sergio به تحیقیق در مورد این مرگ رمزآلود بپردازید تا به شایعات مردم پایان ببخشید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 168 1393/03/25 نظرات (1)

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

| به همراه دانلود نسخه های ویندوز و آندروید و آیفون |

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

mohammad reza بازدید : 180 1393/03/24 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 138 1393/03/22 نظرات (0)

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 104 1393/03/22 نظرات (0)

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 111 1393/03/22 نظرات (0)

در حالی که فضانورد در سیاره ای دور به دنبال نشانه ای از حیات می گردد , ناگهان با شهری متروک روبرو می شود . در طول ماموریت یک زن جوان مرموز شخصیت اصلی داستان را از مرگ حتمی نجات می دهد . بازی دارای ویژگی های داستان های علمی تخیلی همراه با محیط های جذاب و دیدنی است . گزارشی از مکانی نامعلوم ارسال می شود که سیاره ای دارای حیات است ولی پس از ارسال فضانورد به آنجا و فرود بر سطح آن , با زمینی بی آب و علف روبرو می شوند . شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انسان ها بر روی اسن زمین ها زندگی می کرده اند . آیا سفر با سرعت نور باعث می شود تا به زمان های گذشته سفر کنیم ؟ و یا اینها همه اتفاقات مربوط به جنگ سرد است ؟

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 103 1393/03/22 نظرات (0)

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 138 1393/03/22 نظرات (0)

این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 93 1393/03/18 نظرات (0)

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 85 1393/03/16 نظرات (0)

Full Mojo Rampage یک بازی جدید در سبک اکشن, RPG است که در سال ۲۰۱۴ توسط Over The Top Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . امروز برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا و نسبتا کم حجم را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Full Mojo Rampage دارای داستانی و محیط های تخیلی است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما باید به همراه دوستانتان به مبارزه با شیاطین بروید و علاوه بر آن به جمع آوری اشیاء جادویی بپردازید. در بازی Full Mojo Rampage مرگ پایان کار شما نیست و پس از مرگ به روح قدرتمند تبدیل خواهید شد. همانطور که قبلا هم گفتیم شما دارای دوستانی هستید که در صورت کمک به شما یاری میرسانند. شما میتوانید شخصیت های خود را شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی را به صورت Online Co-op تا ۴ نفر به بازی بپردازید. همچنین این بازی دارای قابلیت Multiplayer VS modes است که میتوانید تا ۸ بازیکن به مبارزه بپردازید. بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب است. موسیقی بازی هم بسیار عالی کار شده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 159 1393/03/09 نظرات (1)

بازی Kill the Bad Guy  دارای یک جو آرام و محیطی که دائما در حال متغیر می باشد است و وظیفه بازیکن در این عنوان چنین است که مجرمان، قاتلین، زورگیران و دیگران خلافکاران را برای همیشه نابود کند و در این میان می تواند از امکانات مختلفی بسته به هر محیط بهره ببرد. البته این نکته بسیار مهم را هم باید به داشته باشید که در صورتی که اعمال شما برای خلافکاران مشکوک جلوه کند، شکست خواهید خورد و صحنه کشته شدن فرد مذکور بایستی حتما به صورت یک تصادف یا حادثه صورت گیرد و تا حد امکان از تخریب محیط های شهری باید خودداری کنید. این گونه گیم پلی که بر محوریت تله گذاری تمرکز دارد را در گذشته با انتشار عناوینی مانند Trapt یا Deception شاهد بوده ایم. به یک جامعه کاملا اسرار آمیز و مخفی از دید همگان بپیوندید که افراد حاضر در آن قسم خورده اند که از اعضای مافیا، جنگ های گانگستری و دیگر مجرمان را برای همیشه از میان بردارند و می خواهند که ناشناس باقی بمانند. Bad Guys ها (دشمنان حاضر در این عنوان) با چهره ای بسیار ساده و حضور در میان عموم مردم طوری جلوه می کنند که غیرقابل دسترس هستند. آنها انتظار این را ندارند که شما به دنبال آنها افتاده اید و نقشه های شیطانی را رسم می کنید. “Kill The Bad Guy” هوش و ذکاوت شما را در ارائه پازل های بی نقص و خوب ارزیابی می کند که استرس فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 93 1393/03/08 نظرات (1)

Speed Kills یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های  مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 104 1393/03/08 نظرات (0)

Lost Civilization عنوان یک بازی ماجراجویی و برحسب اتفاق است که توسط Icarus Games طراحی شدهو استادیو Phoenix Online آنرا منتشر کرده است. از زیرخاک در اوردن رمز و راز از یک تمدن فراموش شده و نجات نامزد خود، همه جزئی از ماجراحویی های جو است. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید. این برنامه شامل بیش از ۱۲۰ صحنه های غنی، دقیق و متحرک، فراموش نشدنی همراه جلوه های صوتی است که یک ماجراجویی در حالت point-and-click را برای شما رقم میزند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 109 1393/03/01 نظرات (0)

بازی Life Goes On (زندگی همچنان ادامه دارد) یک عنوان کمیک فانتزی جذاب به سبک پلتفرمی می باشد که در آن شما برای حل معما ها و پازل ها باید شوالیه های قهرمان خود را به سمت مرگ هدایت کنید تا بتوانید از اجساد آنها پازل ها را حل کنید. هدف شما در بازی رسیدن به جام طلایی زندگی است ولی در این مسیر تله های بسیار مرگ آور وجود دارد. شما با احضار شوالیه ها و بعد قربانی کردن وحشیانه آنها می توانید مسیر خود را باز کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 97 1393/03/01 نظرات (0)

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 155 1393/02/29 نظرات (0)

Freedom Factory Studios که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 128 1393/02/28 نظرات (0)

داستان بازی زیبا و فکری Home Sheep Home 2 در مورد سه گوسفند به نام های شان، شرلی و تیمی می باشد که در جستجوی راهی هستند تا خود را به خانه برسانند. در ۶۰ مرحله ی گوناگون، از کشتی دزدان دریایی گرفته تا خیابان های شلوغ لندن، به جست و جوی چمن های سبز خانه بپردازید و در این راه از توانایی های متفاوت گوسفندان نیز استفاده کنید. تیمی که کوچک ترین عضو گروه است میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند. شرلی که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد دارای جثه متوسط است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد و در اخر شان با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 123 1393/02/28 نظرات (0)

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 100 1393/02/28 نظرات (0)

Mechanic escape یک بازی پلتفرمر پر از تعقیب و گریز های هیجان انگیز و ماجراجویی های نفس گیراست !،داستان این بازی در مورد یک دستگاه تلویزیون است که برای حفظ بقای خود و جلوگیری از هجوم ماشین های بی رحم و همچنین برای پیدا کردن دوست گمشده خود تصمیم به مبارزه و مقاومت میگیرد. قهرمان داستان (Mech ) بدون وجود قطعات جایگزین باید از مناطق با ولتاژ بالا عبور کند و از چنگال کشنده ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی عبور کند و البته مبارزه با غول های آخر بازی به سبک بازی های کلاسیک پلتفرمر که در این بازی هم گنجانده شده ، Mechanic escape یک بازی چالش برانگیز برای بازی کنان با تجربه است که سرعت عمل شما را مورد سنجش قرار میدهد.از ویژگی های بازی میتوان به ۸۰ مرحله در آن ، محیط منحصر به فرد و اوریجینال بازی ، گیم پلی سخت و نفس گیر ، دستاورد ها و جایزه های زیاد و امکان بازی با دسته اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 125 1393/02/27 نظرات (0)

Cadenza: Music, Betrayal and Death – شما بعد از بازگشت از مدرسه برای دیدار با پدر خود به کلوپ معروف موسیقی او می روید ولی ناگهان همه ی آن ها را در حالت هیپنوتیزم می بینید . آیا آنها موسیقی اشتباهی گوش داده اند ؟ در کلوپ به دنیال یافتن راز این اتفاقات باشید . سبک این بازی Hidden Object است و این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد که امدواریم از آن لذت ببرید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


mohammad reza بازدید : 104 1393/02/27 نظرات (0)

Jane Angel 2: Fallen Heaven – در این قسمت از بازی ، خواهر ناتنی Jane Angel یعنی نانسی ، در حال بررسی علل ناپدید شدن های اخیر او است و در می یابد که جین تنها وارث ادوارد سینکلر می باشد . حال به نانسی کمک کنید تا وارد دنیای ارواح شوید ، که بسیار وسیع و سرشار از توطئه می باشد و جین را پیدا کند . در طی بازی از ۱۳۹ صحنه ی مختلف مشاهده خواهید کرد که می بایست معماهای آن را برای کمک به نانسی حل نمایید . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 135 1393/02/27 نظرات (0)

Crystals of Time – پدر Ashley توسط یک دزد حرفه ای دزدیده می شود ، پدری که دخترش تمام چیز را یاد داده است و Ashley تمام داشته هایش را مدیون او است ! وظیفه ی شما در این بازی کمک به او است تا پدر خود را پیدا کند . Ashley خود را در یک خانه ی متروکه ی اسرار آمیز پیدا می کند و با داشتن کریستالی جادویی می تواند در زمان سفر کند ، پس به گذشته بازگردید و به دنبال سرنخ هایی از دزد باشید . در بازی ۸۰ صحنه ی مختلف را مشاهده خواهید کرد که می بایست اشیای مخفی آن ها را پیدا کنید تا معمای بازی حل شود .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

mohammad reza بازدید : 87 1393/02/25 نظرات (0)

 عنوان یک بازی سرگرم کننده و کم حجم در ژانر بازی های پازل می باشد . در این بازی می بایست به موجودی عجیب و غریب گرسنه برای یافتن غذا کمک نمایید . ۵ دنیای مختلف را کاوش نمایید و از موجودات عجیب و دوست داشتنی دیدن نمایید که همه ی آن ها توسط دست طراحی شده اند . پازل هایی که ذهن شما را مشغول خواهند کرد حل نمایید تا بهترین امتیاز را کسب نمایید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 99 1393/02/25 نظرات (0)

Save The Prince – جادویی شیطانی باعث طلسم قلعه پادشاهی شده است که تمام افراد آن را به سنگ تبدیل کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر شده است . شما در نقش معشوق شاهزاده بازی خواهید کرد که به کمک یک کوتوله سعی دارد تا این طلسم را از روی پرنس بردارد و او را نجات دهد . آیا می توانید پرنس را نجات دهید ؟ برای پاسخ به این سوال می بایست مراحل مختلف این بازی را به درستی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

 

mohammad reza بازدید : 108 1393/02/25 نظرات (0)

بازی Spate یک بازی تقریباً مفهومی و ماورای طبیعی است. داستان بازی در دنیایی دیگر به نام xZone که به دنیای ممنوعه معروف است انجام می پذیرد. داستان بازی در رابطه با یک کارآگاه به نام Bluth می باشد. شما در نقش این کارآگاه هستید. Bluth یک کارآگاه خصوصی و زبردست است که مأموریتی خطرناک به او واگذار می شود. کارآگاه Bluth برای ردیابی یک قاچاقچی استخدام می شود… پس از چند وقت جستجو متوجه می شود که این تاجر قاچاقچی به دنیای SteamPunk و منطقه ی ممنوعه ی xZone پا گذاشته است. حالا شما نیز باید به این دنیای شوم پا گذاشته و مجرم را تعقیب کنید. در طول مسیر این کاراگاه با تحقیقات خطرناکی رو به رو می شود و رازهایی نهفته را در می یابد. در طول مراحل با قتل هایی مشکوک و البته کمدی و خنده دار رو به رو می شوید. این اتفاقات عجیب حس کارآگاهی شما را بر می انگیزد و باعث می شود به دور و اطراف بیشتر توجه کنید. همچنین در بخش های مختلف بازی شاهد مکان هایی عجیب و غریب خواهید بود. برخی بخش ها نیاز به تمرکز و فکر دارد. چالش هایی جالب و سرگرم کننده در طول مسیر برای شما پیش خواهد آمد. خود شخصیت Bluth یک فرد ساده، لاغر و به نظر دست و پا چلفتی است. او برای اینکه از هوای آلوده ی منطقه ی xZone در امان باشد با یک ماسک شیمیایی وارد آنجا شده است. در منطقه ی xZone اتفاقات بدی افتاده است. یکی از این اتفاقات نشت شدید گازهای سمی و تشعشعات رادیو اکتیو است. این بازی نیز با کمک موتور بازی سازی Unity3D game engine ساخته شده است. این موتور بازی سازی، توانایی تولید بازی های گرافیکی و سه بعدی در کمترین حجم ممکن را دارا می باشد. معمولاً از این موتور برای تولید بازی های کم حجم و کوتاه استفاده می شود. اما بر خلاف ظاهر، گرافیک بازی به شدت بالاست و سیستم های قدرتمند توانایی اجرای این بازی را دارا می باشند. در طول مدت بازی، جزئیات و بخش های زیادی در حال حرکت هستند و گرافیک هیچ کدام پایین نیست. برای مثال بارش باران، علف ها و گیاهان، امواج دریا و نورهای فانوس های دریایی همگی تأثیر مستقیمی بر گرافیک بازی دارند.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید

  

mohammad reza بازدید : 94 1393/02/25 نظرات (0)

یک بازی معمایی و ماجرایی با سبکی جدید است که توانسته نظر منتقدان و سایت های معتبر نقد و بررسی بازی های کامپیوتری را جلب کند ، بازی Year Walk در ابتدا برای سیستم عامل Ios و در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نمره بسیار عالی ۹/۱۰ را از دو سایت Eurogamer و Edge دریافت کرد ، نسخه فعلی بازی که برای ویندوز منتشر شده شامل نقشه ها و مکان های جدید ، پازل های جدید و بروز رسانی های گرافیکی میشود. داستان بازی:در روزگاران قدیم یک مردی بود که در پی کشف کردن راه هایی عجیب و غریب برای رفتن و نگاه کردن به آینده و روزگاران گذشته بود!شما باید برای رسیدن به هدف از جنگل های طولانی و تاریک با استفاده از راه کار های عجیب و غریب و قدرهای ماورای طبیعی خود که به صورت ابهاماتی در قرن ۱۹ به روایت سوئدی ها نقل شده استفاده کنید تا بتوانید به هدفی که می خواید (قدرت و گشتن در گذشته) برسید و از شر شیاطین خودتون خلاص کنید.راز ها و سر نخ های زیادی در این بازی معمایی و زیبا قرار داده شده همچنین گرافیک زیبای دوبعدی و صداگذاری عالی که به بهتر شده بازی کمک خواهد کرد.

                برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید 


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام .تمامی دانلود های شما در این سایت به صورت رایگان است . در این سایت من برای شما دوستان عزیزم بازی هایی با حجم کم و متوسط قرار داده ام تا لحظات خوبی را داشته باشید. من برای شما در لینک دوستان بازی های انلاین هم گذاشته ام . امید وارم که از این سایت راضی باشید و با دلی خوش از این سایت بیرون بروید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت از نظر شما دوستان عزیز چه طور است ؟ (*.*)
    چه نوع بازی هایی رو دوست دارید؟ (*.*)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 882
  • بازدید کلی : 25,481